25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Katajanokan seurakuntakoti

20.04.2023, 16:00
Pieni huoneistonomainen seurakuntatila mahdollistaa pienten perhejuhlien tai muistotilaisuuden järjestämisen Helsingin kantakaupungin itärannalla sijaitsevalla Katajanokalla.
Katajanokan seurakuntakoti, kuvassa alttarialue ikkunan edessä, piano ja kaakeliuuni

Seurakuntakoti juhlatilana

Katajanokan seurakuntakodissa on kymmenen pöytää ja istumapaikkoja on 40 henkilölle, joten tila sopii hyvin esimerkiksi kastekahvien tai kastetilaisuuksien järjestämiseen. Lisäksi tilasta löytyy piano ja kaksi syöttötuolia lapsille.

Keittiöstä löytyy kahvin- ja vedenkeitin, jääkaappi-pakastin, liesi uunilla, mikroaaltouuni ja astianpesukone sekä kahvi- ja ruoka-astiasto noin 40 hengelle. Suntion kanssa voi sopia tutustumiskäynnistä tilaan.

Vuokra

Katajanokan seurakuntakodin aloitusvuokra on 150€ ja se kattaa ensimmäiset 4 h. Tämän ylittävältä ajalta vuokra on 35€ / alkava tunti. Hinnat sisältävät 24% alv.

Toimituksiin liittyvien kahvitusten (kaste, häät, konfirmaatio, hautajaiset) järjestäminen on ilmaista Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan jäsenille ensimmäisten 6 tunnin ajalta. Mahdollinen tämän ylittävä aika maksaa 35€ / h.

Saapuminen ja pysäköinti

Seurakuntatilaan pääsee hyvin julkisilla kulkuvälineillä, raitiovaunupysäkit sijaitsevat lähes seurakuntatalon oven edessä. Julkisten kulkuvälineiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Helsingin seudun liikenteen reittioppaasta. Seurakuntakodin yhteydessä ei ole seurakunnan tarjoamaa pysäköintimahdollisuutta.