02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Tuomiokirkkoseurakunnan kesäleiri 30.5.-1.6.2023 Kisakeskuksessa

15.05.2023, 14:46
Leirille ilmoittautuminen on päättynyt. Leiri tarjoaa vähävaraisille yksin ja kaksin eläville virkistystä kesään.
järvimaisema kalliolta

Hei Sinä, yksin tai kaksin Tuomiokirkkoseurakunnan alueella asuva vähävarainen aikuinen! Lähde virkistymään Kisakeskukseen! Paikka ei ole esteetön. Majoitukset, ruokailutila ja toiminnot eri rakennuksissa. Maasto osittain mäkistä. Edellyttää omatoimisuutta.

Hintaan sisältyy: bussikuljetus, täysihoito ja majoittuminen 2-hengen mökeissä, joissa kummallakin on oma huone. Leirille mahtuu 18 osallistujaa ja se maksaa 30 €/henkilö. Leiri laskutetaan laskulla ja siksi ilmoittautumisen yhteydessä kysytään henkilötunnus. Ensisijaisena ovat Tuomiokirkkosrk:n alueella asuvat. Varasijoille otetaan toisen seurakunnan alueella asuvia.

Leirin ohjelmassa: toiminnallista tekemistä, rentoutusta, (sauva)kävelyä, illanviettoa, lettujen paistoa ja yhtenä iltana rantasaunan löylyistä nauttimista. Uiminen järvessä mahdollista, jos ei levävaroitusta.

Sitovat ilmoittautumiset: 17.4.-28.4. Kirkkoherranviraston kautta p. 09-2340 6100 (ma-ti klo 9-15, ke 12-17 ja to-pe 9-12). Ilmoittautumisessa tarvitaan mm. henkilötunnus, osoite ja ruokarajoitukset ilmoittautumisen yhteydessä. Peruuttamiset ainoastaan lääkärintodistuksella, muutoin peritään 100 € korvaus leirin maksusta. Kaikille soitetaan puhelimitse ja kerrotaan, onko päässyt leirille. Leirikirje lähetetään kaikille leirille päässeille.