30.06. Onneksi olkoon: Päivö, Päiviö | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Kestävä tulevaisuus: Haydnin Luominen Helsingin tuomiokirkossa

Kalenteri ja kellosymboli27.10.2024 klo 18:00 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliHelsingin tuomiokirkko, Unioninkatu 29, 00170 Helsinki

Kestävä tulevaisuus: Haydnin Luominen Helsingin tuomiokirkossa su 27.10. klo 18

Tuomiokirkon Kamarikuoro Viva Vox
Tuomiokirkon kamariorkesteri
Solisteina Helianna Herkkola, Jussi Salonen ja Luke Scott
johtaa Inka Kinnunen

Lipputiedot tarkentuvat lähempänä tilaisuutta.

Kestävä tulevaisuus on lokakuussa 2024 Helsingin tuomiokirkossa vietettävä tapahtumakuukausi, jonka keskeisiä teemoja ovat luomakunnan tulevaisuus, sosiaalinen oikeudenmukaisuus, globaali vastuu sekä rauhantyö. YK:n kestävän kehityksen tavoitteisiin nivoutuvia aiheita käsitellään muun muassa musiikin ja dialogisarjan keinoin. Myös jumalanpalvelus- ja hartauselämä nostaa kestävän tulevaisuuden teemat lokakuussa keskiöön. Kestävä tulevaisuus -kuukauden tapahtumat kokoavat ihmiset yhteen brittitaiteilija Luke Jerramin halkaisijaltaan seitsenmetrisen Gaia-maapallon alle.