05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Haluaisitko riparille vielä tänä syksynä? Tervetuloa iltariparille!

26.06.2023, 11:36
Kesän rippikoulut ovat täydessä käynnissä, mutta vielä ehdit mainiosti ilmoittautua mukaan syksyn iltariparille. Iltarippikoulu toteutuu tapaamisina kantakaupungissa, pääosin Mikael Agricolan kirkolla eli Colalla (Tehtaankatu 23). Ryhmän ensimmäinen tapaaminen on 16.8. ja konfirmaatio 29.10. Helsingin Vanhassa kirkossa. Yhteensä rippikouluun sisältyy kymmenkunta tapaamista.
Ripari

Ryhmän pappina on Taija Tiilikka ja häneltä saa myös tarvittaessa lisätietoa. Taija on yhteydessä ryhmään ja kotiväkeen rippikoulun kulusta tarkemmin viikolla 31. Siihen saakka voit ilmoittautua mukaan.

Ilmoittaudu mukaan iltariparille Helsingin seurakuntien asiointipalvelun kautta (linkki alla). Ilmoittautuminen löytyy asiointipalvelusta otsikolla ”Tuomiokirkkoseurakunnan rippikoulut 2023 jälki-ilmoittautuminen”. Ilmoittautuminen edellyttää huoltajan vahvan tunnistautumisen. Valitkaa ilmoittautuessa vain yksi rippikouluvaihtoehto, eli iltarippikoulu. Rippikoulun hinta on 50 € ja se laskutetaan jälkikäteen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Iltarippikoulun pappi: