30.06. Onneksi olkoon: Päivö, Päiviö | Palaute

Helsingin tuomiokirkkoon haetaan siivoojaa

19.06.2024, 10:28
Tuomiokirkkoseurakunnan rekryilmoitus

Helsingin tuomiokirkkoseurakunnassa Helsingin tuomiokirkonmäellä on haettavissa siivoojan työsuhde. Pääkaupunkimme symbolin ja Suomen suosituimman kirkkorakennuksen eri toimitilat tarjoavat mielenkiintoiset ja haasteelliset puitteet siivoustyön tekemiseen.

Haemme Helsingin tuomiokirkkoseurakuntaan siivoojaa kokoaikaiseen työsuhteeseen 1.11.2024 lukien.

Tehtäviin kuuluu Tuomiokirkonmäen toimitilojen (kirkkosali, krypta, kappeli, tapuli) ylläpito- ja siivoustehtäviä. Siivoustyöntekijän tehtävänä on huolehtia tilojen siisteydestä, viihtyvyydestä sekä tarviketilauksista. Tehtäviin kuuluu myös asiakaspalvelua ja neuvontatehtäviä.

Etsimme henkilöä, jolla on kokemusta ammattimaisesta siivoustyöstä tai alan ammattitutkinto. Edellytämme hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa. Arvostamme hakijan hyvää ammattitaitoa, yhteistyökykyä, joustavuutta, asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja sekä sitoutumista kirkon työhön.

Tarjoamme mukavan työyhteisön, mahdollisuuden tuettuun työpaikkaruokailuun ja työterveyshuollon palvelut.

Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 401 mukaisesti. Kokonaispalkka on työkokemuksesta riippuen 2.234-2.526 e/kk, viikkotyöaika on 38 h 15 min, työpäivät ovat arkiaamuisin alkavia työvuoroja.

Tehtävään haetaan rekrytointijärjestelmä KirkkoRekryn kautta perjantaihin 19.7.2024 klo 12 mennessä. Työhaastattelut niihin kutsuttaville järjestetään tiistaina 30.7.2024 klo 13 alkaen. Valitulta edellytetään työhöntulotarkastuksessa hyväksytty lääkärintodistus. Tehtävään kuuluu kuuden (6) kuukauden koeaika.

Tiedusteluihin vastaa mainitun tehtävän lähiesihenkilö, aluesuntio Carla Ihatsu (09 2340 6246, 050 562 5465, carla.ihatsu@evl.fi).

Ilmoitus on luettavissa myös KirkkoRekry-sivustolla.

Helsingin tuomiokirkkoseurakunta on pääkaupunkimme keskustaseurakunta, jossa on viisi kirkkoa, kappeli ja muita seurakuntatiloja. Vakinaisia työntekijöitä on yli 50. Seurakunnassamme toivon yhteisöjä muodostavat alueen kirkoilla kokoontuvat messuyhteisöt ja suuri vapaaehtoisten joukko. Seurakunnan arvoja ovat rohkeus, oikeudenmukaisuus ja yhteisöllisyys.