29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Pääsiäismusiikkia Tuomiokirkkoseurakunnassa

22.03.2024, 10:08 /  päivitetty 27.03.2024, 14:21
Tuomiokirkkoseurakunnassa on tarjolla musiikkitilaisuuksia ja konsertteja hiljaisesta viikosta aina pääsiäisen riemuun saakka.
Musiikkia pääsiäiseen Tuomiokirkkoseurakunnassa

Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan kirkoissa on tarjolla useita musiikkitilaisuuksia ja konsertteja hiljaisesta viikosta aina pääsiäisen riemuun saakka. Tervetuloa kuuntelemaan ja laulamaan yhdessä!

Helsingin tuomiokirkko

ma 25.3. klo 12 Hiljaisen viikon musiikkia ja tekstejä
Trio Barone: Hanna Järvinen ja Veli-Matti Helle, sello sekä Juha Hurskainen, piano. Yrjö Ikonen, tekstit.

ti 26.3. klo 12 Hiljaisen viikon musiikkia ja tekstejä
Miikkael Halonen, urut: Jyrki Linjaman urkuteos Via crucis. Juhana Kuusniemi, tekstit.

ke 27.3. klo 12 Hiljaisen viikon musiikkia ja tekstejä
Risto Pulkamo, baritoni ja Anu Pulkkinen, urut. Maikki Viljanen-Pihkala, tekstit.

pe 29.3. klo 18 J.S. Bach: Matteus-passio
Cantores Minores. Liput: Ticketmaster.

su 31.3. klo 18 Händel: Messias-oratorio
Tuomiokirkon kamarikuoro Viva Vox, Musici Cathedralis, Inka Kinnunen, sopraano ja musiikinjohto, Tuula Saarensola, altto, Eero Hartikainen, tenori, Risto Pulkamo, basso, Arttu Selonen, urut. Liput ovelta ja lippu.fi 30/20 €.

su 7.4. klo 18 J.S. Bach: Johannes-passio – 300 vuotta ensiesityksestä
Cantores Minores. Liput: Ticketmaster.

Vanha kirkko

ke 27.3. klo 18 Kärsimysvirsien ilta
Pastori Taija Tiilikka ja kanttori Arttu Selonen.

pe 29.3. klo 16 Passiomusiikkia – Franz Liszt: Via Crucis
Arttu Selonen, urut, Vanhankirkon kuoro, joht. Risto Pulkamo. Vapaa pääsy, vapaaehtoinen ohjelmamaksu.

Mikael Agricolan kirkko

pe 29.3. klo 18 Silent Music
Maxine Troglauer (DE), Ebba Åsman (SE), UMO Helsinki Jazz Orchestra, kapellimestari Ed Partyka. Liput: Ticketmaster.

March 30th at 7 pm Festival of Easter (Anglican)
Music & readings. Pääsiäisajan musiikkia.

la 6.4. klo 18 Vuoden kuoro 2022 -konsertti
Naiskuoro Pihlaja. Vapaa pääsy, ohjelma ovelta 20 €.

Suomenlinnan kirkko

s‍u 7.4. klo 16 Hyväntekeväisyyskonsertti
Hanna Dys, urut. Vapaa pääsy, vapaaehtoinen käsiohjelmamaksu 15 €. Hyväntekeväisyyskohteena Oma Kapua Nepal, joka kerää varoja kuulo- ja näkövammaisten lasten terveyden ja koulunkäynnin edistämiseksi Nepalissa.