30.06. Onneksi olkoon: Päivö, Päiviö | Palaute

Ahdistaako rahatilanteesi? Raha-asianeuvonta tarjoaa neuvontaa arjen raha-asioiden hoitamiseen

Vuosaaren seurakunta

23.06.2024, 10:56
Raha-asianeuvonta Rari tarjoaa neuvontaa arjen raha-asioiden hoitamiseen.
Kolme seteliä pöydällä

Kuinka saan rahat riittämään kuukaudesta toiseen? Kuinka selviän veloistani? Mihin rahani katoavat?

Raha-asianeuvonta Rari tarjoaa neuvontaa arjen raha-asioiden hoitamiseen.

Joskus on hyvä saada tilanteeseensa ulkopuolista näkökulmaa ja pohtia yhdessä, mitä tilanteelle voisi tehdä. Neuvojat ovat vapaaehtoisia, ja neuvonta on yksilöllistä ja määräaikaista keskusteluapua. Raha-asianeuvonta Rari on seurakuntien yhteinen palvelu osana kirkon diakoniatyötä. Palvelu on maksutonta, eikä apua saadakseen tarvitse olla kirkon jäsen.

Raha-asianeuvonta Rarissa neuvojina toimivat koulutetut vapaaehtoiset. Rariin hakeudutaan oman asuinalueen seurakunnan diakonian kautta.

Syyskauden 2024 Rari-neuvonta alkaa 4.9.2024.

Vuosaaressa ota yhteys diakonian ajanvaraukseen.

Voit lähettää myös sähköpostia Rari-koordinaattorille rari.helsinki@evl.fi ja Rari-koordinaattori on yhteydessä sinuun ajan sopimista varten. Tervetuloa tutkimaan omaa taloutta!