06.10. Onneksi olkoon: Pinja, Minttu | Palaute

Aloita kuoroharrastus Lauttasaaren seurakunnan kuoroissa!

Lauttasaaren seurakunta

29.08.2024, 16:01

Lauttasaaren seurakunnassa on kolme kuoroa eri ikäisille ja -tasoisille laulajille. Kuorot hakevat nyt uusia laulajia. Kuorotoiminta on maksutonta.

KUOROTOIMINTA LAUTTASAARESSA

Lasten Aurinkokuoro

Aurinkoinen kuoro on suunnattu eskari- ja alakouluikäisille. Kuoroa johtaa kasvatuksen kanttori Aino Valojärvi. Iloinen joukko laulaa lasten virsiä ja lauluja sekä esiintyy muun muassa perhemessuissa.

Kuoro kokoontuu tiistaisin 17.9.–15.12. klo 15–15.45 Lauttasaaren kirkon seurakuntasalissa.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset: aino.valojarvi@evl.fi

Kamarikuoro Barcarola

Lauttasaaren kirkon tasokas kamarikuoro Barcarola etsii uusia laulajia kaikkiin ääniin. Kuorolla on monipuolinen ohjelmisto ja sitä kuullaan usein muun muassa Lauttasaaren seurakunnan messuissa. Kuoroa johtaa Lauttasaaren seurakunnan A-kanttori Hiski Wallenius.

Kamarikuoro Barcarola harjoittelee torstaisin 5.9.–28.11. klo 18–20.30 kirkon seurakuntasalissa.

Koelauluun ja kuorotoimintaan liittyvät tiedustelut: hiski.wallenius@evl.fi

Kuoro kaikille

Kuorossa ei ole vaatimuksia, halu laulaa riittää. Kuoro kaikille harjoittelee syyskaudella 5.9.–28.11 parillisten viikkojen torstaina kello 17–17.50 seurakuntasalissa.

Tiedustelut: hiski.wallenius@evl.fi, p. 050 380 352

Gospelia kaikille -kuoro

Oletko aina halunnut laulaa rytmikästä gospelia? Helsingin seurakuntien yhteinen Gospelia Kaikille -kuoro kokoaa riveihinsä kaikki gospelista ja rytmistä innostuneet laulajat untuvikoista konkareihin.

Lisätietoja täältä!