27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

Anna palautetta sairaalapappien toiminnasta

01.02.2019, 16:20
Sairaalapappien toiminnasta kerätään palautetta heidän työnsä kehittämiseksi.

​Mikäli tapasit papin sairaalassa – miten kohtaaminen vaikutti sinuun? Nyt voit antaa siitä palautetta potilaana tai potilaan läheisenä. Uudellamaalla toimivat seurakunnat keräävät palautetta sairaalapappien toiminnasta yhteistyössä Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin kanssa. Helsingissä palautetta kerätään Meilahden sairaalan, HUSin Psykiatriakeskuksen ja Naistenklinikan sairaalapappien toiminnasta.

Palautetta voi antaa 24.2.2019 asti. Palautekyselyyn pääset tästä.

Kysely on lyhyt ja siihen vastaaminen kestää vain muutamia minuutteja. Kyselyyn vastataan nimettömänä. Vastauksia käytetään sairaalapappien työn kehittämiseen potilaan, omaisten ja hoitohenkilökunnan parhaaksi.

HUSin sairaaloissa työskentelee evankelis-luterilaisen kirkon sairaalapappeja. Työntekijöitä sitoo ehdoton vaitiolovelvollisuus. Sairaalasielunhoidossa kunnioitetaan kunkin uskonnollista vakaumusta ja elämänkatsomusta uskonnonvapauden pohjalta.