03.07. Onneksi olkoon: Arvo | Palaute

Kaikenikäisten veisuillassa lauletaan punaisen laulukirjan suosikkeja - tule mukaan!

Malmin seurakunta

02.07.2024, 09:58 /  päivitetty 02.07.2024, 13:02
Nostalgisia punaisen laulukirjan veisuja pääsee laulamaan elokuun iltoina ja syyskuun ensimmäisen päivän messussa Tapanilan kirkolla.
Nuoren seurakunnan veisukirja josta ihmiset laulavat

Muistatko punaisen kirjan laulut? Nuoren seurakunnan veisukirja eli Punainen laulukirja on erityisesti rippikouluissa ja nuorisotyössä käytetty laulukokoelma. Ensimmäinen punainen laulukirja julkaistiin vuonna 1970, jonka jälkeen uusia painoksia on julkaistu viiden vuoden välein. Tuorein eli yhdestoista painos julkaistiin vuonna 2020.

Tervetuloa tunnelmallisiin veisuiltoihin Tapanilan kirkolla to 22.8. ja 29.8. klo 18.30-20. Tule laulamaan ja soittamaan omia suosikkejasi iki-ihanasta kokoelmasta vuosien varrelta kanttori Marin kanssa. (Lisätietoa: mari.torri-tuominen@evl.fi)

Lauluja pääsee laulamaan myös Veisumessussa su 1.9. Tapanila klo 17. Mukana pastori Laura-Elina Strömberg, kanttori Mari Torri-Tuominen ja Tuomas Nevanlinna, kitara.