20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Kaipaatko keskustelukaveria - voit varata ajan verkossa

02.03.2021, 20:36 /  päivitetty 12.03.2021, 16:05
Jos kaipaat kuuntelijaa ja haluat keskustella esimerkiksi elämäntilanteestasi, olemme tukenasi. Varaa aika verkossa niin soitamme sinulle.

Vallitseva korona-aika voi nostaa pintaan yksinäisyyttä ja juttukaverin kaipuuta. Mistä sitten haluatkin keskustella tänä keväänä, voit tehdä verkossa ajanvarauksen kirkon työntekijälle.

Keskustelut käydään puhelimessa. Työntekijä soittaa sinulle sovittuna aikana. Aikaa varatessa pyydetään ilmoittamaan nimi ja yhteystiedot. Keskustelut ovat luottamuksellisia ja maksuttomia.

Jos asiasi koskee taloudellista auttamista, ole yhteydessä kotiseurakuntasi/asuinalueesi diakoniatyöntekijään. Oman asuinalueesi seurakunnan voit selvittää täällä .

Ota rohkeasti yhteyttä niin mietitään yhdessä. Siirry ajanvaraukseen.

Tai jos haluat jutella porukassa muiden kanssa, voit liittyä tiistaisin iltakahveille verkossa .

Keskusteluapu ja iltakahvit ovat Verkko-Varustamon toimintaa. Varustamot ovat matalan kynnyksen kohtaamispaikkoja ja kaikille yhteisiä tiloja - nyt myös verkossa.