18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute

Kesämenoa perheille kaupungissa

26.05.2023, 15:01 /  päivitetty 15.06.2023, 10:03
Piirroskuvassa vaaleansinisellä pohjalla kukka, tyttö, aurinko, kaupunki, isä ja poika sekä vene.

Seurakunnissa löytyy monenlaista mukavaa kesätekemistä perheille – vieläpä sellaista, joka ei kukkaroa kevennä. Toimintaa löytyy moneen makuun: on perhekerhoa, perhepäiviä, kesäolkkaria, kesäkahvilaa, retkiä, musiikkia grillailua ynnä muuta.

Lähde mukaan viettämään kivoja kesähetkiä yhdessä muiden lasten ja aikuisten kanssa. Toiminta on kaikille avointa ja maksutonta. Tapahtumia on etenkin kesäkuussa. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita, lukuun ottamatta Töölön seurakunnan retkiä.

Seurakunnissa on paljon muutakin kaikenikäisille soveltuvaa toimintaa, mutta erityisesti perheille suunniteltua toimintaa löydät alla olevista linkeistä.

Kalliossa perhekerho läpi kesän (Kalasatamassa)

Lauttasaaressa kesäkerhot

Malmin seudulla minimusiikkia, perhepäiviä, piknik-kiertue ym. toimintaa

Mikaelin seurakunnassa kesäperhekerhot (Vartiokylän kirkolla)