30.06. Onneksi olkoon: Päivö, Päiviö | Palaute

Kirkon keskusteluapu tukee ja kuuntelee myös kesällä

Kannelmäen seurakunta

20.06.2024, 11:23
Kirkon keskusteluapu tarjoaa lämminhenkistä tukea ja kuuntelua. Keskusteluapu on sinua varten, kun kaipaat henkistä tai hengellistä tukea.
Oikealla näkyy keltaista puseroa ja kädet, jotka pitelevät kännykkää. Vasemmalla ääriviivat kyyhkysestä oksa nokassaan.

Kirkon keskusteluapu on tavoitettavissa tänäkin vuonna koko kesän

Voit soittaa, chatata, kirjoittaa nettipäivystäjille tai lähettää kirjepostia. Kirkon keskusteluapuun voi ottaa yhteyttä, kun jokin asia painaa mieltä.

Palveleva puhelin päivystää joka ilta klo 18−24 numerossa 0400 221 180. (Operaattorisi veloittaa puhelusta liittymäsopimuksesi mukaan pvm/mpm)

Palveleva chat päivystää maanantaista perjantaihin klo 16−20. Chat on valtakunnallinen palvelu. Keskustelut ohjautuvat päivystäjille ympäri maata.

Palvelevaan nettiin voit kirjoitella milloin vain haluat.  Vaikka puhelimessa tai chatissa olisi ruuhkaa, nettikirjeellä tavoitat päivystäjän aina. Voit myös käydä pidempää keskustelua kirjeenvaihtona