30.06. Onneksi olkoon: Päivö, Päiviö | Palaute

Kivaa kesätekemistä perheille

10.05.2024, 12:21 /  päivitetty 03.06.2024, 13:06
Isä, äiti, mummo, vaari, seurakunnissa löytyy monenlaista mukavaa kesätekemistä perheille – vieläpä sellaista, joka ei kukkaroa kevennä.
Lapsella oranssi huppari ja sininen polkupyörä, taustalla isä pitää kiinni pyörästä

Toimintaa löytyy moneen makuun: on perhekerhoa, perhepäiviä, kesäolkkaria, retkiä tai leikkiä ja oleilua yhdessä.

Lähde mukaan viettämään kivoja kesähetkiä yhdessä muiden lasten ja aikuisten kanssa. Toiminta on kaikille avointa ja maksutonta. Tapahtumia on etenkin kesäkuussa. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. (Retkille on ennakkoilmoittautuminen ja osallistumismaksu.)

Tässä muutamia poimintoja:

Agricolan kirkolla lasten ja perheiden keidas

Kannelmäessä lapsiperheiden piknik ja vauvatreffit nurtseilla

Laajasalossa kesäkerho lapsille ja perheille

Lauttasaaressa kesäperhekerho

Malmilla perheiden päiviä ja musiikkihetkiä ja ulkoilmakonsertti

Munkkivuoressa kesäkohtaamisia perheille

Oulunkylässä kesäkeskiviikot puukirkolla

Pitäjänmäellä luontoaamut, kesä-Olkkari ja retkiä

Vuosaaressa kesäpäiväkerho, kesäperhekerho ja retki Vivamoon

Seurakunnissa on paljon muutakin kaikenikäisille soveltuvaa toimintaa. Erityisesti lapsille ja perheille suunniteltua toimintaa kesä–-elokuussa 2024 voit selata tästä.