12.07. Onneksi olkoon: Hermanni, Herkko, Herman | Palaute

Lasten ja perheiden syksy 2024 Kannelmäen seurakunnassa

Kannelmäen seurakunta

09.07.2024, 14:11
Tervetuloa lapset ja aikuiset yhdessä kerhoihin, Mummolaan ja muihin syksyn tapahtumiin! Ajankohtaista infoa myös Facebookissa: Kannelmäen seurakunnan lapset ja perheet -sivulla.
Lapsi kihnaa äidin sylissä_kuva Katri Saarela

Kerhot Klanulla

Porraskäytävässä Klanulla, Klaneettitie 6–8 A, 4. krs, on kaksi hissiä, joilla voi tuoda rattaat ylös. Ylhäällä rattaille on oma parkki. Ilmoittautumista ei kerhoihin tarvita. Toiminta on avointa ja maksutonta.

Esikoisvauvakerho torstaisin klo 10.30–12. Kohtaamispaikka alle 8 kk esikoisvauvojen perheille. Avoimet ovet ja kahvitarjoilu.  (Ajalla 5.9.–12.12., ei 14.11.)

Vauvakerho tiistaisin klo 10.30–12. Kohtaamispaikka alle 1-vuotiaille vauvoille vanhemman kanssa. Avoimet ovet ja kahvitarjoilu. (Ajalla 3.9.–10.12.)

Perhekerho keskiviikkoisin klo 9.30–11.30. Leikitään, pidetään hartauksia, juodaan kahvit ja mehut, lauletaan ja askarellaan. Avoimet ovet eli ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Parillisina viikkoina perhekerhossa tarjotaan lounas, jossa vapaaehtoinen maksu diakoniatyön hyväksi. Tervetuloa kaikenikäiset lapset ja aikuiset! (Ajalla 4.9.–11.12.)

Klanun Mummola

Kerran kuussa, lauantaisin 14.9., 12.10., 9.11. ja 14.12. klo 10–13 Klanulla. Koko perhe on tervetullut laulamaan, leikkimään ja askartelemaan yhdessä vapaaehtoisten mummojen kanssa. Mummolassa on avoimet ovet, ilmoittautumista ei tarvita. Tarjolla on välipalaa.

Kirjepyhäkoulu

Tervetuloa liittymään Kannelmäen seurakunnan Päkän ja Pulmun kirjepyhäkoulurinkiin!

Kirjepyhäkoulu antaa mahdollisuuden viettää 4–10-vuotiaiden lasten kanssa pyhäkouluhetki kotona. Lapset saavat kuusi kertaa vuodessa seurakunnasta postia, joka sisältää:

• Kirjeen lapselle
  • Raamatunkertomuksen tai kirkkopyhään liittyvän tarinan
  • Värityskuvan/ Pieniä tehtäviä.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen lapsityönohjaaja Marjo Visan sähköpostiin: marjo.visa@evl.fi. Ilmoittautumisessa tarvitaan lapsen nimi, ikä, osoite ja huoltajan yhteystiedot. Tervetuloa pohtimaan yhdessä Päkä-lampaan ja Pulmu-kyyhkyn kanssa kaikkea maan ja taivaan väliltä!

Perheiden aamupäivä su 6.10.

Klo 10 perhemessu kaikenikäisille Kannelmäen kirkossa ja sen jälkeen kirkon nurtseilla puuhaa ja tarjolla sosekeittoa. Messussa saa mielellään kuulua ääntä ja olla liikettä. Tervetuloa!