17.07. Onneksi olkoon: Ossi, Ossian | Palaute

Lauttasaaren musiikkijuhlat 13.–16.6.2024 Lauttasaaren kirkossa ja keskuskirjasto Oodissa

Lauttasaaren seurakunta

11.06.2024, 19:05
lauttasaaren musiikkijuhlat

Lauttasaaren musiikkijuhlat käynnistyvät torstaina 13.6. teemalla TUNTEIDEN TAIKAA. Musiikkijuhlat päättyvät sunnuntaina 16.6.

Musiikkijuhlat rakentuvat suurimmaksi osaksi keskeisestä jousikvartetille luodusta musiikista. Neljä kansainvälisesti arvostettua kvartettia esittää musiikkia neljältä vuosisadalta. Mukana on uusinta uutta Suomesta sekä ikivihreitä kuten Beethovenin, Schubertin ja Dvorakin teoksia. Välillä jousikvartettiin lisätään piano, lauluääni tai kontrabasso voimistamaan värejä ja dramatiikkaa.

Luvassa on 10 konserttia Lauttasaaren kirkkosalissa ja neljä Kirjailijan ja säveltäjän kohtauspaikka -ilmaistilaisuutta keskuskirjasto Oodin Maijansalissa, joissa kotimaiset suosikkikirjailijat ja säveltäjät keskustelevat työstään ja luovuudesta.

Ohjelma on kokonaisuudessaan esillä musiikkijuhlien verkkosivuilla: https://www.larufest.fi/