12.07. Onneksi olkoon: Hermanni, Herkko, Herman | Palaute

Leskien vertaisryhmän retki Mustasaaren 8.8. Ilmoittaudu mukaan!

Lauttasaaren seurakunta

10.07.2024, 10:56 /  päivitetty 12.07.2024, 10:08
mustasaari

Leskien vertaisryhmän retki Mustasaaren 8.8. Ilmoittaudu mukaan!

Mustasaari on hurmaava kesäparatiisi Seurasaaren selällä. Saari sijaitsee luonnon helmassa ja se tarjoaa luonnonrauhaa, uintimahdollisuuden ja muita aktiviteetteja niitä kaipaaville. Kesä–elokuussa Mustasaareen muuttaa vierailijoiden iloksi erilaisia eläimiä, kuten lampaita, kanoja ja kaneja. Kanttiinissa myydään herkkuja monenlaiseen makuun.

Retken aikataulu

Tapaamme klo 11.45 Taivallahden rannassa (Hiekkarannantie 3), Eteläisen Hesperiankadun päässä, josta lähdemme yhdessä lautalla Mustasaareen. Lounas nautitaan heti saapumisen jälkeen ja pullakahvit klo 14. Maihin palaamme lautalla klo 14.40. Mustasaaressa on uintimahdollisuus.

Ilmoittautumiset

Retki on avoin kaikille leskille yli seurakuntarajojen. Tilaa on 20 ensimmäiselle. Retken hinta 10 € / hlö sisältää lauttamatkan, lounaan ja kahvit. Maksu suoritetaan käteisellä tai MobilePaylla retkipäivänä.

Ilmoittautumiset toivomme 25.7. mennessä puhelimitse numeroon p. 09 2340 4330 tai mailitse osoitteeseen lauttasaari.srk@evl.fi. Mainitsehan ruokavaliorajoitteesi.

Valokuva: Pekko Vasantola