30.06. Onneksi olkoon: Päivö, Päiviö | Palaute

Eroryhmä auttaa selvittelemään eroon liittyviä epävarmuuksia - uusi ryhmä alkaa 21.8.

30.05.2024, 15:41 /  päivitetty 30.05.2024, 15:46
Kaipaisitko paikkaa, jossa keskustella eroon liittyvistä tunteistasi ja kokemuksistasi?
Puhelimen näytöllä kahtia revennyt punainen sydän

Erotilanteeseen liittyy usein elämänmuutoksia, jotka herättävät epävarmuutta ja epätietoisuutta.

Moni pohtii sitä, kuinka lapset pärjäävät erossa. Missä tulen asumaan ja, kuinka talouteni kestää eron? Miten sosiaaliset suhteeni mahdollisesti muuttuvat eron myötä ja kuinka itse tulen pärjäämään psyykkisesti uudessa elämäntilanteessa? Miten ymmärtää kaikkea, mitä on tapahtunut? Kuinka käsitellä vaikeita tunteita, jotka liittyvät eroon: surua, ikävää, vihaa, pettymystä, häpeää, syyllisyyttä, riittämättömyyttä? Entä tulenko löytämään joskus uutta parisuhdetta, jos sitä haluan?

Ohjatussa ryhmässä omaa tilannetta voi jäsentää muiden samankaltaisessa elämätilanteessa olevien kanssa ja saada luottamusta tulevaan.

Helsingin seurakuntien perheneuvonta järjestää helsinkiläisille kahdeksan kerran eroryhmän. Kokoontumiset ovat keskiviikkoisin 21.8.-9.10.2024 klo 14-15.30. Paikka on Pasilassa, kauppakeskus Triplassa oleva seurakuntatila Fokus, os. Fredrikanterassi 1, 5. krs.

Ilmoittaudu ryhmään lähettämällä sähköpostilla osoitteeseen kallio.perheneuvonta@evl.fi. Liitä mukaan nimesi ja puhelinnumerosi, niin otamme sinuun yhteyttä. Ryhmään otetaan kuusi henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ryhmä on maksuton.

Ryhmää ohjaavat perheneuvojat Tarja Huttunen (p. 050 5345010, tarja.huttunen@evl.fi) ja Iiro Leino (p. 050 5748870, iiro.leino@evl.fi)