27.08. Onneksi olkoon: Rauli | Palaute

Perhejuhlat tulossa? Ristiäisten, häiden tai hautajaisten järjestäminen

Malmin seurakunta

21.08.2024, 10:27 /  päivitetty 21.08.2024, 10:28
Oletko järjestämässä perhejuhlia, mutta et tiedä mistä aloittaisit? Aloita järjestelyt soittamalla tai laittamalla sähköpostia Malmin seurakuntatoimistoon.
Kuvassa ristiäiset, jossa pappi siunaa vauvaa sekä toisella puolella arkku ja surukimppu.

Seurakuntatoimistosta voit varata seurakuntien tiloja sekä papin kirkollisiin toimituksiin, kuten ristiäisiin tai häihin.

Asiointi puhelimella

Seurakuntatoimiston puhelinpalvelun numero on 09 2340 1100. Palvelu on avoinna ma, ti, to ja pe klo 9–13 sekä ke klo 13–16.

Asiointi sähköpostilla

malmi.srk@evl.fi

Asiointi paikan päällä

Sovi tapaamisaika ja -paikka soittamalla tai sähköpostilla.

Malmin seurakunnan palvelusihteeri työskentelee yleensä Puistolan kirkolla, Tenavatie 4 Malmin kirkon ollessa tällä hetkellä remontissa. Tapaamisen voi sopia tarvittaessa myös muuhun tilaamme.‍

Helsingin seurakuntayhtymän Hautapalvelut

Hautajaisjärjestelyissä voit myös olla yhteydessä Helsingin seurakuntayhtymän Hautapalveluihin tai hoitaa varauksen sähköisen asioinnin kautta.

Puh. 09 2340 6000, sähköposti: helsinki.hautapalvelut@evl.fi.
Avoinna ma–pe klo 10–14.

Virkatodistuksen voit tilata osoitteesta tilaavirkatodistus.fi tai keskusrekisterin virkatodistuspalvelusta, puh. 09 2340 5000.
Avoinna ma–pe klo 9–12.