19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Seurakuntavaaliehdokkaat Oulunkylän seurakunnassa

16.09.2022, 09:52 /  päivitetty 16.09.2022, 10:02
Teksti: Maallinen, taivaallinen, tavallinen. Ehdokkaat Oulunkylän seurakunnassa.

Seurakuntavaaleihin on Oulunkylän seurakunnassa asettunut ehdolle 18 ehdokasta. Ehdokkaista puolet eli yhdeksän ei ole aiemmin toiminut luottamushenkilönä.

Ehdokkaiden keski-ikä on 48 vuotta, ja alle 30-vuotiaita on viisi.

Ehdokkaita on kahdesta eri valitsijayhdistyksestä: Tulkaa kaikki ja Meidän kaikkien seurakunta. Tutustu tarkemmin valitsijayhdistyksiin. Tulkaa kaikki -ryhmällä ehdokkaita on 12 ja Meidän kaikkien seurakunnalla 6.

Oulunkylän seurakuntaneuvostoon valitaan 14 luottamushenkilöä ja Helsingin yhteiseen kirkkovaltuustoon Oulunkylästä viisi edustajaa.

Vaaliuurnille päästään marraskuussa. Ennakkoäänestys järjestetään 8.–12.11. ja varsinainen vaalipäivä on sunnuntaina 20.11.2022. Ennakkoäänestyksessä voi äänestää missä päin Suomea tahansa, mutta varsinaisena vaalipäivänä voi äänestää vain oman seurakunnan äänestyspaikassa.

Kiertävä ennakkoäänestyspiste jalkautuu eri puolille Oulunkylän seurakunnan aluetta vanhainkoteihin ja oppilaitoksiin. Lisäksi äänestämään pääsee Maunulan S-marketilla. Tiedotamme ennakkoäänestyspisteiden tarkemmista aikatauluista nettisivuillamme ja sosiaalisen median kanavissa.

Oulunkylässä varsinaisen vaalipäivän äänestyspaikka on Oulunkylän kirkolla klo 11–20 osoitteessa Teinintie 10.

Lokakuussa aukeaa vaalikone, jonka avulla voi tutustua ehdokkaisiin ja löytää itselle sopivimman ehdokkaan.

Äänestä sellaisena kuin olet!

Ehdokkaat Oulunkylän seurakunnan seurakuntaneuvostoon

Tulkaa kaikki