20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Sosiaalisen median tilejä koululaisille ja nuorille

21.04.2020, 11:04 /  päivitetty 14.09.2020, 15:58
Seurakuntien kasvatuksen ammattilaiset työskentelevät monissa sosiaalisen median kanavissa.
Nuoren kädet joissa älypuhelin.

Näistä sometileistä vastaavat eri seurakuntien työntekijät ja nuoret. Mukaan saa liittyä yli seurakuntarajojen!

Instagram -> snapchat -> discord

Cola tribe ja Agricolamessu

Kannelmäen seurakunnan nuorisotyön instagram tili kantsunurkka

Uskotoivorento - Paavalin seurakunnan nuoret -instassa kerrotaan what'sapp -numero, josta saa läksyapua. Paavalin nuorisotyöntekijöitä löytyy myös Discordista.

Palveluoperaatio Saapas

Pitäjänmäen nuoret eli Pitskunuoret myös Discordissa ja What'sAppissa. Täältä löytyy liittymisohjeet verkostoihin. Pitskun nuorten instagramtili on täällä.

Ogelin nuoret ovat instagramissa ja Snapchatissa @ogelinsrknuoret ja Discordissa: MatalaKotona discord

Talolle.fi instagram vie viiden seurakunnan nuorten toimintaan.

Töölön seurakunnan nuoret - instagramin bion kautta pääsee what's app -yhteyksiin.

Kouluikäisten tubekanava Ttila

Ogelin nuori seurakunta

Chatteja nuorille

Näiltä sivuilta löytyy chat-palveluita nuorille.

SaapasChatit ovat teemoiltaan avoimia ryhmächatteja, joissa nuoret voivat jutella kuulumisistaan ja huolistaan turvallisten aikuisten ja toistensa kanssa. Chatit löytyy täältä.

Sekasin Chat on Mieli ry:n ylläpitämä palvelu. Siellä päivystää myös seurakuntien työntekijöitä.

Nuorten nettisivuja