18.07. Onneksi olkoon: Riikka | Palaute

Suuronnettomuus koskettaa Kallion
seurakunnassa – kirkon työntekijät auttavat ja tukevat olemalla läsnä

11.05.2023, 15:22
Kallion kirkon viikkomessussa rukoillaan kävelysillan romahdusonnettomuudessa loukkaantuneiden ja heidän läheistensä puolesta.
Sinisellä pohjalla kuvituksena enkelin siivet ja ystävä sä lapsien -virren ensimmäinen säe

Espoon Tapiolassa 11.5. tapahtunut kävelysillan romahdusonnettomuus koskettaa voimakkaasti Kallion seurakuntaa, koska loukkaantuneista nuorista suuri osa on Kalasataman peruskoulun oppilaita.

Kallion kirkossa järjestettiin rukoushetki kaikkien onnettomuudessa loukkaantuneiden puolesta tänään torstaina klo 13. Samalla muistettiin myös heidän vanhempiaan ja ystäviään.

Tule viikkomessuun rukoilemaan loukkaantuneiden ja heidän läheistensä puolesta

Kallion kirkossa, (Papinkatu 2), järjestetään tänään torstaina 11.5. klo 18 viikkomessu, jossa rukoilemme edelleen kaikkien tilanteessa loukkaantuneiden, heidän läheistensä, ystäviensä sekä hoitohenkilökunnan ja muiden tilanteessa monin eri tavoin auttavien henkilöiden puolesta. Olet lämpimästi tervetullut.

Kallion kirkko on avoinna joka arkipäivä klo 7-21 ja viikonloppuisin 9-19.

Lisäksi Kallion seurakunnan työntekijöitä on päivittäin tavattavissa keskustelua varten Kauppakeskus Redissä, seurakunnan Silta-tilassa arkisin kello 20 asti ja viikonloppuisin klo 18 asti.

Nuoria ei jätetä yksin

Kallion seurakunnan nuorisotyöstä vastaava pappi Esa-Pekka Helanne on tarjonnut seurakunnan apua myös Kalasataman peruskouluun.

Helanne on valmis kohtaamaan myös rippikoululaiset ja heidän kysymyksensä.

– Onnettomuus koskettaa laajasti nuoria. Olemme läsnä jokaista varten sekä kirkossa, että omassa nuorisotilassamme Talolla, Toinen linja 8. Talo on auki tänään klo 20 asti ja perjantaina klo 16.30–21 välillä.

Voit liittyä mukaan rukoukseen juuri siellä missä olet.

Lisätietoja:

Kappalainen Sami Uusi-Rauva 050 5382 286