19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Tervetuloa suunnittelemaan viljelypalstatoimintaa!

06.04.2021, 16:35 /  päivitetty 15.04.2021, 11:40
Uusi kasvukausi on alkamaisillaan. Tänä vuonna se on Vartiokylän seurakunnassa erityisen kutkuttava: olemme saaneet viljeltäväksemme palstan Puotilan kappelin kupeesta, Juorumäen palsta-alueelta.
Punaviinimarjoja viljelypalstalla

Haluaisitko olla mukana käynnistämässä ja kehittämässä uudenlaista toimintaa? Millainen seurakunnan viljelypalsta voisi olla? Mitä kannattaisi ottaa huomioon? Millaiset pelisäännöt tarvitaan? Kaikki tiedot ja taidot saa laittaa kehiin, eikä haittaa vaikka mitään kokemusta ei ennestään olisi. Unelmamme on, että voisimme oppia yhdessä ja tarjota mukavaa tekemistä ja yhdessäoloa turvaisasti ulkosalla.

Työntekijämme on toukokuussa paikalla palstallamme nro 2803 ainakin perjantaisin klo 12-15 (palstakartta löytyy alueen kartanon puoleisen päädyn ilmoitustaululta). Tule moikkaamaan!
Voit olla palsta-asioissa yhteydessä Leena Nygårdiin, p. 09 2340 6450 tai leena.nygard@evl.fi