27.07. Onneksi olkoon: Heidi | Palaute

Tule mukaan isoseksi tai apuriksi junnujen toimintaan

Malmin seurakunta

22.07.2024, 16:49 /  päivitetty 22.07.2024, 16:50
Valokuva, jossa näkyy käsiä päällekäin. Kuvassa teksti:

‍Malmin seurakunnassa 7–14-vuotiaiden kanssa tehtävää työtä kutsutaan junnu toiminnaksi. Se on malmilaisten koululaisten itsensä valitsema termi toiminnalle. ‍

Nyt kutsumme sinut mukaan tekemään junnuille toimintaa ja mahdollistamaan heille muistorikkaita kokemuksia apuisosena, isosena ja apurina.

Haku on auki 23.7.-22.11. apuisos-, isos- ja apurihaku alkaa 23.7. klo 10 ja päättyy 22.11. klo 23.59.

Apuisoseksi mukaan

Hei sinä 7. - 8. luokkalainen!

Haluatko lähteä mukaan 1.-7. luokkalaisten kirkkoöihin? Nyt olisi huikea mahdollisuus päästä mukaan apuisosena. Apuisosella on mahdollisuus saada ottaa vastuuta pienissä paloissa ja päästä kokeilemaan, mitä on olla junnujen kanssa apuna ja kaverina. Ilmoittaudu mukaan apuisosten joukkoon tälle syksylle.

Ilmoittaudu tästä junnujen apuisoseksi.

Isoseksi mukaan

Hei sinä riparin käynyt!

Junnujen toimintaan (kirkkoyöt, retket, leirit yms.) kaivataan isosia. Isosena olet mahdollistamassa junnuille (1 - 7 lk.) toimintaa. Haemme nyt junnujen syksyn 2024 toimintaan isosia. Isosena pääset mukaan junnujen kirkkoöihin, leirille sekä retkille ja tapahtumiin.

Junnujen isosena kirkkoöissä tai leirillä olet kaverina junnuille vapaa-ajalla. Lisäksi pääset kulkemaan pienryhmän kanssa erilaisia toimintapisteitä. Junnujen isosena pääset harjoittelemaan isosena olemista ja ryhmän ohjaamisen taitoja.

Ilmoittaudu tästä junnujen isoseksi.

Apuriksi mukaan

Hei sinä jo 18 -vuotta täyttänyt!

Junnujen toimintaan kaivataan myös apureita. Haemme apureita sekä yövalvontaan että toiminnan ohjaamiseen. Tarkempia tietoja löydät apurihakemuksesta. Apurin pitää olla 18 vuotta täyttänyt.

Ilmoittaudu tästä junnujen apuriksi.