19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Uuden Mikaelin seurakuntaan 37 seurakuntavaaliehdokasta

16.09.2022, 09:13 /  päivitetty 26.09.2022, 22:55
Seurakuntaneuvoston listoja on kaksi, Uuden Mikaelin asialla ja Arkena ja pyhänä demarit mukana ja kirkkovaltuustoon edellisten lisäksi Tulkaa kaikki -lista.
Vaali-ilmeen mukainen stadilainen hesalainen jumalainen -teksti ennakköäänestys 8.-11.11.. Varsinainen vaalipäivä 20.11. Uuden Mikaelin srk ehdokkaat -teksti valkoisessa pallossa

Syksyn 2022 seurakuntavaaliehdokkaita uuteen Mikaelin seurakuntaan oli 37. Vaalit käydään 20.11.2022 ja ennakkoäänestys on 8.-12.11.

Seurakuntaneuvostoon valitaan luottamushenkilöt kahdelta ehdokaslistalta: Uuden Mikaelin asialla ja Arkena ja pyhänä - demarit mukana. Yhteiseen kirkkovaltuustoon on kolme ehdokaslistaa, edellä mainittujen lisäksi Tulkaa kaikki Mikaeliin ehdokaslista.

Seurakuntaneuvoston ehdokkaista 20 on naisia ja 17 miehiä, ja keski-ikä on 46 vuotta.
Tiedot ovat alustavia ja ne vahvistetaan 3.10. vaalikokouksessa. Silloin ehdokkaat saavat myös numerot.

Arkena ja pyhänä - demarit mukana –ehdokaslista
Puolustamme tasa-arvoista ja yhdenvertaista kirkkoa, jossa kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Seurakunnan diakoniatyön resurssit on turvattava ja on tärkeää tehdä työtä yksinäisyyden poistamiseksi. Kirkon tilojen ja toiminnan on oltava saavutettavia ja ympäristöystävällisiä.

Tulkaa Kaikki Mikaeliin –ehdokaslista
Edistämme tasa-arvoa, yhdenvertaisuutta ja avointa päätöksentekoa Helsingissä. Kannatamme tasa-arvoisen avioliittolain toteuttamista kirkossa. Haluamme, että meillä on tasa-arvoinen papisto sukupuoleen katsomatta. Toimimme luomakunnan ja oikeudenmukaisuuden toteutumisen puolesta.

Uuden Mikaelin asialla –ehdokaslista
Uuden Mikaelin asialla -ehdokaslista koostuu aktiivisista ehdokkaista, jotka haluavat edistää ja kehittää oman seurakuntansa asioita riippumatta puoluepoliittisista taustoista. Kirkkovaltuustossa pyrimme pitämään esillä kaupungin laita-alueen erityisominaisuuksia.

Ehdokkaat seurakuntaneuvostoon:

Arkena ja pyhänä - demarit mukana -ehdokaslista:

Finne Tuomas

Helo Erkki

Ilola Sirpa

Kiuru Paula

Pallari Petri

Pietilä Piretta

Taberman Mika

Timonen Tuomas

Turkki Päivi

Vainio Riku