20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Koko Helsinki

Vanhassa kirkossa juhlistetaan HelsinkiMission 140-vuotista taivalta

17.05.2023, 13:27
Tiistaina 23.5. kokoonnumme juhlistamaan HelsinkiMission 140-vuotista taivalta suositun Laula kanssamme –konsertin ja yhteislaulutapahtuman merkeissä. Konserttiin on vapaa pääsy.
Laula kanssamme -kevätkonsertti. Musiikin ja yhteislaulun iloa 23. toukokuuta Helsingin Vanhassa kirkossa HelsinkiMission 140-v. juhlavuoden kunniaksi.

Laula kanssamme -kevätkonsertti

Tervetuloa nauttimaan musiikista ja yhteislaulun voimasta Laula kanssamme -kevätkonserttiin!

Tiistaina 23.5. kokoonnumme juhlistamaan HelsinkiMission 140-vuotista taivalta suositun Laula kanssamme –konsertin ja yhteislaulutapahtuman merkeissä. Tilaisuudessa pääset laulamaan yhdessä tunnettujen artistien kanssa sekä nauttimaan keväisestä tunnelmasta Helsingin Vanhassa kirkossa (os. Lönnrotinkatu 6).

Konsertissa kuullaan seuraavien artistien esityksiä:

Iris Candelaria, sopraano

Pepe Willberg, tenori

Papas no mamas

Vanhankirkon kuoro Risto Pulkamon johdolla

Miika Vintturi, piano

Inna Vintturi, huilu

Risto Pulkamo, urut

Yhteislauluissa Laula kanssamme -esilaulajat

Martti Ahlström ja Margit Juselius

Lisäksi puheenvuoroja pitävät:

HelsinkiMission toiminnanjohtaja Tuula Colliander

HelsinkiMission pappi Julia Jäkkö

Pastori Tiina Silvo

Konserttiin on vapaa pääsy. Järjestäjinä toimii HelsinkiMissio yhteistyössä Helsingin Tuomiokirkkoseurakunnan kanssa. Lämpimästi tervetuloa!