26.10. Onneksi olkoon: Nina, Niina, Amanda, Ninni, Manta | Palaute

Lauttasaaren seurakunta

22.10.2024, 10:05 /  päivitetty 22.10.2024, 10:11
Jouluavustus vähävaraisille lauttasaarelaisille.

Lauttasaaren seurakunta haluaa varmistaa, että joulu todella saapuu jokaiselle. Joulun voi ottaa vastaan rauhallisemmin mielin, kun ei jatkuvasti tarvitse yrittää sinnitellä, jaksaa ja selviytyä.

Diakoniatyön jouluavustukset on tarkoitettu vähävaraisille Lauttasaaren seurakunnan alueella vakituisesti asuville perheille, pariskunnille ja yksineläville. Seurakuntamme alueella asuvat henkilöt voivat hakea apua diakoni Taina Viherkarilta mahdollisimman pian ennen joulua.

Avustuksia jaetaan diakonisin perustein ja tarpeen mukaan.

Lahjatoiveet välitetään ensimmäisenä adventtina Rakenna joulupuu -keräyksen kautta halukkaiden seurakuntalaisten toteutettaviksi. Toiveet toteutetaan nimettömänä, eikä niistä selviä lahjansaajan henkilöllisyys.

Ota yhteyttä diakoni Taina Viherkariin, p. 09 2340 4323.

Rakenna joulupuu on pääkaupunkiseudun seurakuntien jo perinteeksi muodostunut joulukampanja. Keräyksen kautta on mahdollisuus lahjoittaa jouluiloa lähimmäiselle – perheelle tai yksinasuvalle, joihin kiristynyt taloustilanne vaikuttaa yhä enemmän.