02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Vanhakirkko

Lasten kuoro Vanhan kirkon Varpuset

Kalenteri ja kellosymboli04.09.2024 klo 15:00 - 17:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliVanhakirkko, Lönnrotinkatu 6, 00120 Helsinki

Vanhan kirkon Varpuset on kuorokerho lapsille. Kokoonnumme keskiviikkoisin klo 15-17. Aluksi on tarjolla välipalaa ja vapaampaa tekemistä. Treenit aloitamme klo 15.15, joten viimeistään silloin olisi hyvä olla paikalla. Kuorokerhossa lauletaan ja leikitään, harjoitellaan esiintymistä, välillä myös musisoidaan muutenkin ja askarrellaan.

Ohjelmistossa on pääasiassa Lasten virsiä, nuorten veisuja ja muita hengellisiä lauluja. Laulamme sekä yksiäänisesti että kaksiäänisesti. Monissa lauluissa on mukana myös liikettä.

Esiinnymme koko Tuomiokirkkoseurakunnan alueella ja joskus vierailemme myös muissa seurakunnissa ja tapahtumissa.

Kuoroa ohjaavat nuorisotyönohjaaja Nana Honkasalo ja pastori Yrjö Ikonen.

Ilmoittautuminen ja tiedustelut: