27.07. Onneksi olkoon: Heidi | Palaute
Vanhakirkko

Rukouksen syli -ilta Taiteiden yönä Vanhassa kirkossa

Kalenteri ja kellosymboli15.08.2024 klo 18:00 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliVanhakirkko, Lönnrotinkatu 6, 00120 Helsinki

Vanhassa kirkossa ja kirkon puistossa kokoonnutaan suosittuihin Rukouksen syli -iltoihin Taiteiden yönä to 15.8. ja 22.8 klo 18 alkaen.

Rukouksen syli avautuu Vanhassa kirkossa ja kirkon puistossa 15.8. ja 22.8. Suosittujen iltojen konsertinomainen poikkitaiteellinen ohjelma alkaa kirkossa klo 18. Musiikin lomassa kuullaan ajankohtainen puheenvuoro, ja psalmi-improvisaatio johdattaa yhteisölliseen rukoukseen. Illan kruunaa ehtoollinen.

Kahvikärry palvelee kirkon puistossa ennen tilaisuutta.

Rukouksen syli -illoissa ovat mukana Jukka Leppilampi, Tove Wingren-Leppilampi, Jukka Tolonen, Junnu Aaltonen, Hillel Tokazier, Kaarle Mannila, Mikko Härkin, Sari Perttu ja Eija-Riitta Korhola sekä seurakunnan vapaaehtoisia ja Juhana Kuusniemi.