18.07. Onneksi olkoon: Riikka | Palaute

12.06.2024, 21:07
Gospelia Kaikille Mass Choirin syksyn ilmoittautuminen on käynnissä
Gospelia kaikille

Oletko aina halunnut laulaa rytmikästä gospelia? Gospelia Kaikille -kuoro kokoaa riveihinsä kaikki gospelista ja rytmistä innostuneet laulajat untuvikoista konkareihin. Gospellauluun, rytmiin ja liikkeeseen tutustutaan pilke silmäkulmassa.

Voit osallistua kuoroon ilman sitoutumista. Kauden osallistumismaksu on 50 €, osallistui sitten kaikkiin tai vain yhteen harjoitukseen. Kirkko Helsingissä -strategian mukaisesti haluamme olla mukana luomassa mahdollisuuksia nuorille ja nuorille aikuisille osallistua seurakunnan toimintaan. Tämän vuoksi alle 30-vuotiaat saavat 50% alennuksen kauden osallistumismaksusta.

Gospelia kaikille -kuorossa laulamme pääsääntöisesti kolmiäänisesti. Kotiharjoittelun tueksi tarjoamme ääninauhat, joiden avulla voi harjoitella omaa stemmaa. Nuotteja Gospelia kaikille -kuorossa ei käytetä.

HARJOITUKSET:

Su 1.9.2024 klo 15–17.00 Lauttasaaren kirkko

Su 20.10.2024 klo 15–17.00 Hyvän Paimenen kirkko (Pakila)

Su 3.11.2024 klo 15–17.00 Meilahden kirkko

Su 17.11.2024 klo 15–17.00 Vanha kirkko

Su 1.12.2024 klo 17.30–21.00 Joulukonsertin kenraaliharjoitus, Meilahden kirkko

Ma 2.12.2024 klo 17–20.00 Joulukonsertti, Temppeliaukion kirkko

MITEN ILMOITTAUDUN?

Ilmoittaudu mukaan Gospel Helsingin sivuilla. Lisätietoja ilmoittautumisesta saat tästä linkistä.

LISÄINFO

Gospelia Kaikille alkoi vuonna 2018 neljän seurakunnan yhteishankkeena. Vuodesta 2020 toiminta jatkui Gospelia Kaikille -projektina yhteistyössä Tuomiorovastikunnan seurakuntien, Helsingin seurakuntayhtymän Yhteisen seurakuntatyön ja Gospel Helsinki ry:n yhteistyönä. Projekti päättyi vuoden 2023 lopussa ja vuodesta 2024 on Gospelia Kaikille ollut kaikkien Helsingin seurakuntien yhteistä toimintaa, johon seurakunnat kirkkoherrojen yksimielisellä päätöksellä ovat sitoutuneet. Toimintaa ylläpitää Gospel Helsinki ry.

Harjoituksissa ja esiintymisissä ovat mukana Gospel Helsinki -kuorolaisia ja Gospel Helsinki Band: Joonatan Rautio (piano ja saksofoni), Sami Koskela (lyömäsoittimet), Juho Kivivuori (basso) ja Saku Mattila (kitara). Kuoroa johtaa Gospel Helsinki -kuoron taiteellinen johtaja Nina Pakkanen. Asiantuntijavierailijoina ovat olleet mm. musikaaliohjaaja, oopperalaulaja ja näyttelijä Sören Lillkung ja säveltäjä-kuoronjohtaja Gerald T. Smith, Washington, laulupedagogi Ville Laaksonen sekä tanssija-koreografi Elina Lähde.

Gospelia Kaikille 2020–2023 oli Helsingin seurakuntayhtymän Yhteisen seurakuntatyön, Helsingin Tuomiorovastikunnan seurakuntien Töölö, Tuomiokirkko, Paavali, Kallio ja Lauttasaari yhteinen projekti, jatkoa Gospelia kaikille 2018–2019 kolmen seurakunnan Töölö, Tuomiokirkko ja Lauttasaari, hankkeelle, jossa opitaan gospellauluja yksi- ja moniäänisesti, maistellaan Complete Vocal -tekniikkaa ja gospelsoundia sekä rytmikkääseen gospellaulamiseen kuuluvaa liikkumista.