26.04. Onneksi olkoon: Terttu, Teresa, Tessa | Palaute
Mikaelin seurakunta

Rakenna kanssamme joulupuu! Osallistu joulukeräyksiimme 25.11.-10.12.

19.11.2018, 17:58

Vuotuinen Rakenna joulupuu -keräys on aivan käsillä. Otamme varaslähdön joulunaikaan ja pystytämme joulupuun Vartiokylän kirkolle jo ensimmäistä adventtia edeltävänä sunnuntaina 25.11. Keräys päättyy maanantaina 10.12.
Voit hakea joulupuusta lahjatoiveen toimintaohjeineen. Tänä vuonna toivomme kahdenlaisia lahjoja: konkreettisia jouluherkkukasseja sekä lahjoituksia verkkokeräykseemme ”Vartsikan joulu 2018” osoitteessa www.kotimaanapu.fi. Molemmat lahjat kohdennamme seurakuntamme alueella asuville, diakoniatyön kautta tavoitettaville vähävaraisille lapsiperheille ja yksin eläville.

Tule mukaan, saat oivan mahdollisuuden tuottaa jouluiloa lähellä eläville kanssaihmisille!

Lisätietoja saat diakoniatyöntekijä Leena Nygårdilta, p. 09 2340 6450, leena.nygard@evl.fi