30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute
Viikin kirkko

Muskarimessu Viikin kirkossa klo 10

Malmin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli28.04.2024 klo 10:00 - 11:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliViikin kirkko, Agronominkatu 5, 00790 Helsinki

Tämän neljännen pääsiäisen jälkeisen sunnuntain kehotus cantate (= laulakaa) sekä sen pohjana oleva psalmi 98 kytkevät tämän pyhän vahvasti pääsiäisajan ”iloisten” sunnuntaiden ketjuun. Päivästä lisää täältä.

Muskarimessu on tiivis ja toiminnallinen messu, johon ovat tervetulleita kaikenikäiset, mutta erityisesti pienet lapset! Muskarista tuttuun tapaan pääset leikkimään, rytmittelemään ja laulamaan mukana. Pappina Laura-Elina Strömberg, musiikissa Mari Torri-Tuominen ja Aino Hänninen. Mukana myös Viikin muskarilaisia. Messun jälkeen kirkkokahvit ja soseet.