06.05. Onneksi olkoon: Ylermi | Palaute
Viikin kirkko

Kansainvälinen messu Viikin kirkossa klo 10

Malmin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli19.05.2024 klo 10:00 - 11:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliViikin kirkko, Agronominkatu 5, 00790 Helsinki

Welcome to our international service to Viikki Church once a month. We celebrate in many languages and in an international spirit. Since 2019, we have held regular bilingual services here in Viikki Church, so that also internationals in this area might come and join us in worship with heart and mind.

Tervetuloa kansainväliseen messuun, jossa vietämme jumalanpalvelusta monilla kielillä. Viikissä olemme jo kohta kolme vuotta säännöllisesti viettänyt kansainvälisiä messuja, joissa toteuttajina ihmisiä eri puolilta maailmaa.

Helluntai on joulun ja pääsiäisen ohella koko kristillisen kirkon suurimpia juhlia. Helluntai on kristillisen kirkon syntymäpäivä. Päivästä lisää täältä. Pappi Hans Krause, kanttori Timo Olli, kansainvälisen työn sihteeri Minna-Sisko Mäkinen ja kansainvälinen rukoustiimi. Messun jälkeen kirkkokahvit.