02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Vuosaaren kirkko

Konsertti | Jippii lastenkuoron konsertti Vuosaaren kirkossa

Vuosaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli05.05.2024 klo 15:00 - 16:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliVuosaaren kirkko, Satamasaarentie 7, 00980 Helsinki

Jippii lastenkuoron konsertti Vuosaaren kirkossa sunnuntaina 5.5. klo 15.00.

Vapaa pääsy, kolehti Yhteisvastuukeräykselle.

Samana päivänä kirkolla on iso koko perheen Yhteisvastuutapahtuma klo 12.30-16.00.

Jippii-kuorot

Alussa lapsilaulajia oli vain kolme: 6-vuotias Hanna, 8-vuotias Miika ja 11-vuotias Satu. Heidän laulunsa innosti muitakin lapsia. Vaikka Jippii-kuoroja ja –orkestereita ei koskaan suunniteltu, kuoroja alkoi syntyä Viroon ja Suomeen ja ammattimuusikot lähtivät innolla mukaan musisoimaan lasten kanssa.

Nyt Jippii-kuoroja on Suomessa noin 100 ja Jippii-orkestereissa soittaa kymmeniä ammattisoittajia. Kaikki kuorot ovat itsenäisiä eri seurakuntien, kirkkokuntien ja koulujen kuoroja. Jippii-kuoroihin osallistuminen on ilmaista. Kaikki lapset ja lapsikuorot ovat tervetulleita toimintaan mukaan. Jippii-kuorot järjestävät konsertteja ja konserttimatkoja sekä laulavat erilaisissa tilaisuuksissa ja tapahtumissa.