29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Vuosaaren kirkko

Tulisitko kerhonohjaajaksi kouluikäisten kerhoon?

Vuosaaren seurakunta

06.01.2024, 20:16
Haluatko antaa aikaasi ja saada vastalahjaksi mukavia hetkiä kouluikäisten kanssa? Tule ohjaajaksi junnujen harrastekerhoon! Etsimme nyt kerhon vetämisestä kiinnostuneita aikuisia ja nuoria.
Aikuinen kahden kouluikäisen kanssa talvisessa säässä ulkona.

Tulisitko kerhonohjaajaksi kouluikäisten kerhoon?

Haluaisitko antaa aikaasi ala-asteikäisille lapsille, toimia heille turvallisena aikuisena ja mahdollistaa kivan harrastuksen? Etsinnässä aikuisia ja varttuneita nuoria ohjaamaan kerhoja ala-asteikäisille lapsille. Voit ohjata kerhoa oman kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan, kerhoilu voi olla kokkaamista, askartelua, pihapelejä, tanssia, näytelmiä – tai melkeinpä mitä vain, minkä voit toteuttaa Valon tai kirkon kerhotiloissa. Kerhonohjaaminen on pääosin vapaaehtoistyötä, josta voi tehdä myös itselle ihanan harrastuksen, jossa pääsee mukavien lasten kanssa toteuttamaan itsellesi tärkeätä harrastusta ohjaamalla ja opettamalla taitojasi.

Ole yhteydessä Heidiin, niin katsotaan yhdessä mitä, milloin ja missä tiloissa.

Jos sinulla on toiveita tai ehdotuksia uudesta kerhosta, kuulemme mielellämme ajatuksistasi!