03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Vuosaaren kirkko

Liikutaan lempeästi yhdessä – ulkoillaan ja jumpataan

Vuosaaren seurakunta

05.01.2024, 17:51
Tule mukaan yhteisiin liikuntahetkiin!
Jumppaavia ihmisiä kirkolla ja kävelyporukkaa rannalla.

Liikutaan lempeästi yhdessä – ulkoillaan ja jumpataan

Tule mukaan lempeisiin liikuntahetkiin. Liikunta on tärkeä osa terveellistä elämäntapaa ja liikunnan harrastaminen sopii jokaiselle ikään katsomatta.

Tarjolla on liikkumista niin ulkona kuin sisätiloissakin. Olet lämpimästi tervetullut mukaan!‍

Kävelyseuraa Vuosaaressa

Ympäri vuoden ulkoillaan yhdessä mukavassa kävelyseurassa. Vapaaehtoisohjaaja Merja johdattaa osallistujat eri puolille Vuosaarta ihailemaan kaunista luontoa. Reitit ja kävelyvauhti vaihtelevat ryhmäläisten toiveiden ja sään mukaan, ja halutessa matkasta voi jättäytyä myös kesken pois. Älä jää yksin, vaan tule mukaan! Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua.

Lähtö Mosaiikkitorilta Columbuksen sisäänkäynnin vierestä.

Kävelyt jatkuvat ympäri vuoden, vain lähtöaika vaihtelee. Lähtöaika kesäkaudella (noin huhtikuusta elo/syyskuuhun) tiistaisin klo 10, talvikaudella (noin lokakuusta maalis/huhtikuuhun) tiistaisin klo 11. Tarkemmat päivät aina tapahtumakalenterissa.

Alla olevasta tapahtumalistauksesta näet tulevat kävelyt.

Lempeästi liikkeelle

Lempeästi liikkeelle – kaikille avoin ikäihmisten liikuntavartti Vuosaaren kirkolla. Helppoja ja monipuolisia liikkeitä, joita voi tehdä myös kotona. Liikkeet voi tehdä istuen tai seisten. Liikuntavartti on maksuton ja kaikille avoin.

Järjestäjinä Vanhustenturva ja Vuosaaren seurakunta.

Alla olevasta tapahtumalistauksesta näet tulevat liikuntavartit.

Jos listaus on tyhjä, tilaisuudet ovat tauolla.

Helsingin kaupungin alueliikunnan kevyt keppijumppa

Helsingin kaupungin alueliikunnan kevyt keppijumppa Vuosaaren kirkolla.

Osallistumiseen tarvitaan liikuntapassi.

Lisätietoa liikuntapassista Helsingin kaupungin sivuilta https://liikunta.hel.fi/fi/sivut/ohjattu-liikunta/alueliikunta

Alla olevasta tapahtumalistauksesta näet tulevat keppijumpat.

Jos listaus on tyhjä, tilaisuudet ovat tauolla.

Pieni jumppahetki myös ikäihmisten iltapäiväpiirissä

Ikäihmisten iltapäiväpiirissä pidetään usein myös pieni jumppahetki. Tule mukaan ohjelmalliseen piiriin, jossa pääset vähän liikkumaan, kahvittelemaan ja nauttimaan vaihtelevasta ohjelmasta.

Alla olevasta tapahtumalistauksesta näet tulevat iltapäiväpiirit.