16.08. Onneksi olkoon: Aulis | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Anteeksiantaminen ja anteeksisaaminen voimavarana – kirjallisuusterapeuttinen kahden illan kasvuryhmä Katukappelissa

Vuosaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli14.10.2024 klo 17:30 - 19:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKatukappeli, Kauppakeskus Columbus, Vuotie 45, 00980 Helsinki Muistilehtiö ja kynäVaatii ilmoittautumisen

Anteeksiantaminen ja anteeksisaaminen voimavarana -illoissa luetaan valmiita tekstejä ja kirjoitetaan itse pastori, kirjallisuusterapiaohjaaja Tuula Paasivirran johdolla. Etukäteisilmoittautuminen on välttämätön. Ryhmään otetaan 6–8 osallistujaa ja ensisijaisuus on heillä, jotka voivat osallistua molempiin iltoihin. Illoissa on eri tehtävät. Osallistuminen ei vaadi aiempaa kirjoittamiskokemusta. Menetelmänä on monipuolisesti kirjallisuusterapia. Tule kirjoittamaan, jakamaan ja keskustelemaan yhdessä toisten kanssa.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen 30.9. mennessä tuula.paasivirta@gmail.com tai 040 556 9079.

Kirjallisuusterapeuttinen kahden illan kasvuryhmä Katukappelissa maanantaina 14.10. ja 21.10. klo 17.30–19.30.

Katukappeli, kauppakeskus Columbus, Vuotie 45.