29.09. Onneksi olkoon: Mikko, Mika, Mikael, Miika, Miikka, Miska, Miko, Mikaela | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Liikutaan! | Asahi terveysliikuntaa Valossa

Vuosaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli30.09.2024 klo 14:00 - 14:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliValo, Palvelukeskus Albatross, 1. kerros, Kahvikuja 3, 00980 Helsinki

Asahi on suomalaista terveysliikuntaa, joka sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille. Yksinkertaisen, mutta kokonaisvaltaisen ja tehokkaan liikunnan tavoitteena on ylläpitää ja edistää fyysistä terveyttä. Tunnille tarvitset vain joustavat vaatteet, ja sisäkengät tai sukat. Liikkeet tehdään seisten tai istuen.

Asahi terveysliikuntaa Valossa maanantaisin klo 14–14.30 ajalla 2.9.–9.12. (ei 14.10).

Kaupungin alueliikunnan ilmainen tunti, ohjaajana vapaaehtoinen.

Asahi on suomalaisten kehittämä terveysliikunnan menetelmä, jonka tarkoituksena on tyypillisten vaivojemme ennaltaehkäisy ja hoito. Kyse on fysioterapian kaltaisesta menetelmästä, jossa ihminen itse hoitaa ja pitää huolta itsestään tekemällä yksinkertaisia ja luonnollisia liikunnallisia harjoitteita hengityksen kannattelemana. Asahi on psykofyysinen harjoitusmuoto, jonka avulla keho rentoutuu ja mieli rauhoittuu.

Asahi on japania ja tarkoittaa auringonnousua.