17.07. Onneksi olkoon: Ossi, Ossian | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Diakoniatyöntekijät liikkeellä ja tavattavissa Wanhan Vuosaaren Elojuhlilla Keijo Liinamaan puistossa

Vuosaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli17.08.2024 klo 13:00 - 16:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboli

Diakoniatyöntekijät liikkeellä ja tavattavissa – kahvikärryn ollessa mukana, tule nauttimaan kuppi kuumaa

Tule juttelemaan, mitä mukavaa kuuluu tai onko mielessäsi huolenaiheita. Vastailemme mielellämme myös seurakunnan auttamistyöhön liittyviin kysymyksiin ja toivomuksiin. Kerromme myös muusta seurakunnan toiminnasta. Kahvikärryn ollessa mukana, tule juomaan kuppi kuumaa. Liikumme säävarauksella. Muutokset mahdollisia.

Syksyn kohtaamispaikkoja, joissa diakonit ovat mukana:

Wanhan Vuosaaren Elojuhlilla Keijo Liinamaan puistossa lauantaina 17.8. klo 13–16

Vuosaaren Satamapäivässä lauantaina 31.8. klo 11–15. Hansa-terminaali, Provianttikatu 5, Bussi 90 Vuosaaren metroasemalta tuo suoraan päätapahtuma-alueen (Hansa-terminaali) eteen.

D-day, diakonian viranpäivänä messussa ja kirkkokahveilla sunnuntaina 1.9.

Syyskauden avajaisissa kirkolla messussa ja kirkkokahveilla sunnuntaina 22.9.

Meri-Rastilassa perjantaina 25.10. klo 13–15. Mukana kahvikärry. Tervetuloa kahville!

Valo-juhlassa marras-joulukuussa, aika tarkentuu.