09.05. Onneksi olkoon: Timo, Timi | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Ikäihmisten kevätretki Uutelaan – ilmoittaudu mukaan

Vuosaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli21.05.2024 klo 12:00 - 16:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboli

Tule nauttimaan keväisestä luonnosta yhdessä muiden kanssa Uutelaan tiistaina 21.5. klo 12–16.

Tapaamme klo 12 Särkkäniemessä Kahvila Kampelan luona, lähin bussipysäkki linja 90, josta kävelemme Uutelan kodalle. Kodalta mahdollisuus jatkaa Uutelan pyhiinvaelluspolulle. Mukaan mahtuu 20 henkilöä. Mikäli liikkuminen on sinulle hankalaa, järjestämme tarvittaessa kuljetuksen kodalle asti (rajattu määrä paikkoja). Iltapäivän aikana on mahdollisuus liikkua, hiljentyä, nauttia luonnosta ja yhdessäolosta. Kodalla tarjolla pientä purtavaa. Ota oma vesipullo mukaan. Kukin voi osallistua voimavarojensa mukaan. Järjestäjinä Vanhusten Turva ja Vuosaaren seurakunnan diakoniatyö.

Ilmoittautuminen aikavälillä 2.–15.5. puhelimitse 09 2340 6542 tai sähköpostilla pia.nordlund@evl.fi.