03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Avoin hyvinvointiryhmä – tule avoimeen ryhmään ja päivitä tietoa kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin vaikuttavista tekijöistä

Vuosaaren seurakunta

21.06.2023, 18:17 /  päivitetty 04.04.2024, 09:28
Ryhmä kaikille omasta hyvinvoinnista kiinnostuneille.
Kirjojen päällä ruukussa kukkiva valkoinen orkidea. Katukappelin logo.

Tule mukaan avoimeen hyvinvointiryhmään, jonka tarkoituksena on päivittää viimeaikaista tietoa kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin vaikuttavista tekijöistä, pohtia yhdessä itselle merkityksellisiä hyvinvoinnin tekijöitä, innostua pitämään huolta omasta hyvinvoinnista ja jakaa ryhmässä omia kokemuksia, voimavaraistua yhteisestä pohdinnasta ja kohtaamisista. Ryhmä on tarkoitettu kaikille omasta hyvinvoinnistaan kiinnostuneille. Ryhmä on avoin, voit osallistua jokaiselle kerralle tai valita sinua kiinnostavan aiheen.

Ilta alkaa hartaudella ja alustuksella, jonka jälkeen keskustellaan ja työskennellään yhdessä.

Ryhmää ohjaa terveydenhoitaja, THM Marja Lindholm.

Avoin hyvinvointiryhmä Katukappelissa.

Tulevien iltojen päivämäärät ja aiheet näet alla olevasta tapahtumalistauksesta.

J‍os alla oleva tapahtumalistaus on tyhjä, tilaisuudet ovat tauolla.

Tapahtumalistaus