06.05. Onneksi olkoon: Ylermi | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Kansainvälinen avustaminen | Vuosaaren seurakunta

09.11.2022, 14:52
Vuosaaren seurakunta tukee kansainvälistä avustustoimintaa lähinnä kolehdein ja lipaskeräyksin. Varoja kanavoidaan mm. Kirkon Ulkomaanavun, Suomen Lähetysseuran ja Yhteisvastuukeräyksen kautta.
Kuvassa jaetaan ruokaa ja vettä Zimbabwessa.

Kansainvälistä kristillistä avustustoimintaa harjoittavat sekä kirkot että kristilliset järjestöt. Avustaminen ilmenee mm. taloudellisena tukena ja vaikuttamistoimintana, kehitysyhteistyönä ja katastrofiapuna sekä ihmisoikeus- ja rauhantyönä kaikkein köyhimpien parissa ja hyväksi.

Vuosaaren seurakunta tukee kansainvälistä avustustoimintaa lähinnä kolehdein ja lipaskeräyksin. Varoja kanavoidaan mm. seuraavien toimijoiden välityksellä: www.kirkonulkomaanapu.fi, www.suomenlahetysseura.fi ja www.yhteisvastuu.fi.