01.09. Onneksi olkoon: Pirkka | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Laulattaako? Tule mukaan kuoroon!

Vuosaaren seurakunta

15.08.2024, 16:18
Kuorolaisia laulamassa.

Laulattaako? Tule mukaan kuoroon!

Meillä on musiikkitoimintaa kaiken ikäisille: Muskarit, lapsikuoro, projektimuotoinen nuorten kuoro ja bändi, kirkkokuoro, matalan kynnyksen lauluryhmä – mikä näistä olisi sinun paikkasi? Ottaisimme mielellämme sinut mukaan! Osallistuminen ei maksa mitään, mutta siihen voi jäädä koukkuun ja saada musiikin kautta ihania uusia kokemuksia! Ryhmässä laulaminen on tutkitusti terveellistä ihmiselle. Vaarana on tosin saada uusia ystäviä ja mieleenpainuvia kokemuksia!

Mukaan mahtuu kaikenlaisia kuorolaisia ja voit tulla mukaan myös yksittäisiin projekteihin. Ota rohkeasti yhteyttä – löydetään yhdessä sinulle paikka, jossa voit iloita musiikin tekemisestä!

Lisätiedot Hanna-kanttorilta: 050 532 6841, hanna.virtanen@evl.fi.

Gaudium

Gaudium on neliäänistä ja monipuolista kirkkomusiikin ohjelmistoa laulava sekakuoro. Kuoro esiintyy messuissa sekä muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Uudet laulajat voivat sopia johtajan kanssa ajasta pientä laulunäytettä varten. Olisitko kiinnostunut tulemaan mukaan? Kysy lisää kuoronjohtaja-kanttori Hannalta, 050 532 6841, hanna.virtanen@evl.fi.

Gaudiumin harjoitukset Vuosaaren kirkossa keskiviikkoisin klo 17–19.

Valonsäteet

Haluaisitko sinä olla Valonsäde? Lastenkuoro Valonsäteet kutsuu mukaan musiikista innostuneita eskareita ja koululaisia. Iloitaan yhdessä musiikista ja opitaan uutta! Tässä hyvän mielen kuorossa on kivaa – oppii uusia lauluja, leikkejä ja saa uusia kavereita! Erityistaitoja ei tarvita, tärkeintä on, että tykkäät musiikista ja laulamisesta. Tule valonsäteeksi ja mukaan loistavaan joukkoon! Ilmoittaudu mukaan: Hanna Virtanen, 050 532 6841, hanna.virtanen@evl.fi

Valonsäteet harjoittelevat Katukappelissa torstaisin klo 15.30–16.30.

Vuosaari-kuoro

Vuosaari-kuoro on hyvän mielen ja matalan kynnyksen kuoro, joka tuo ja vie muillekin hyvää mieltä, ja mikä parasta, kaikki ovat tervetulleita mukaan laulamaan! Kuoro esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa ja ilahduttaa myös palvelutalojen asukkaita. Kuoroon ei vaadita pääsykoelaulamista. Kuoroa johtaa Mikaela Mandalios. Kuorosta voit tiedustella lisää kanttori Hannalta, 050 532 6841, hanna.virtanen@evl.fi.

Vuosaari-kuoro kirkolla Marielundin kappelissa torstaisin klo 17–18.30.

Valon ääni

Valon ääni on nuorten musiikkiryhmä, joka valmistelee musiikkia pääasiassa nuorten tilaisuuksiin (mm. konfirmaatioihin ja nuortenmessuihin). Säteilevään joukkoomme mahtuu mukaan niin soittajia kuin laulajiakin! Harjoittelemme projektiluonteisesti, kysy lisää vaikka WhatsAppissa Hannalta, 050 532 6841. Kokoonnumme Valossa projektiluontoisesti.

Muskarit

Muskariryhmät toimivat muskariohjaaja Päivi Lindbergin johdolla tiistaisin kirkolla ja perjantaisin Valossa. Lisätiedot Päiviltä, 050 345 4550, paivi.lindberg@evl.fi.