27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Löytöretkiä Raamattuun, elämänkysymyksiin ja hiljaisuuteen – tule etsimään, löytämään ja oivaltamaan | Vuosaari

Vuosaaren seurakunta

25.08.2022, 10:32 /  päivitetty 06.01.2024, 16:38
Kiinnostaako elämänkysymysten pohdinta, raamatuntulkinta, hiljaisuuden kuuntelu tai ajatusten vaihto? Tule mukaan löytöretkelle: iloitse, hämmästy ja oivalla.
Harmaata taustaa vasten oksan varassa pieni Marian ikoni. Ympärillä valopisaroita.

Kaipaatko elämääsi hengellisyyttä? Etsitkö uutta suuntaa, syvempää itsesi tuntemusta, yhteyttä Jumalaan tai toisiin ihmisiin? Haluatko pohtia kristinuskoa, suhdetta Jumalaan tai raamatun kirjoituksia? Kaipaatko hiljaisuutta, mahdollisuuksia hengähtää hetkeksi tai vain olla läsnä kuuntelevassa hiljaisuudessa?

Olet lämpimästi tervetullut mukaan löytöretkien matkoille, hiljentymään, kuuntelemaan ja oivaltamaan.‍

Avoin arkiretriitti

Raamattumietiskelyä, rukoushiljaisuutta, kuuntelevaa jakamista ja hengellistä matkakumppanuutta. Iltoihin voi osallistua myös satunnaisesti. Ohjaajana Tiina Ahonen.

Lähimmät tulevat tilaisuudet näet alla olevasta tapahtumalistauksesta.

Jos listaus on tyhjä, ovat tämänhetkiset tilaisuudet ohi ja seuraavia tilaisuuksia ei ole vielä tapahtumakalenterissa.

Avoin keskustelu- ja raamattupiiri

Luemme yhdessä Raamattua ja keskustelemme sen äärellä myös omista elämänkysymyksistämme. Ohjaajana pastori Tommi Vanhanen. Uudet piiriläiset ovat tervetulleita!

Miestenpiiri

Yhteistä raamatunlukua ja miehistä puhetta sen äärellä.

Miesten keskustelupiiri

Miehistä puhetta luottavaisessa ilmapiirissä.

Iltaruskopiiri

Raamattu- ja keskustelupiiri inkeriläisille, avoin myös muille.