06.05. Onneksi olkoon: Ylermi | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Maahanmuuttajat Vuosaaren seurakunnassa

09.11.2022, 14:36
Vuosaaren seurakunta on jokaista vuosaarelaista varten. Eri kulttuuritaustoista tulevat ihmiset ovat seurakuntaan yhtä tervetulleita.
Kansainvälinen seurakunta kokouksessaan, laulua ja ylistystä.

Seurakunnassa kokoontuvia maahanmuuttajaryhmiä ovat

• Iltarusko-raamattupiiri, joka kokoaa lähinnä inkerinsuomalaisia ja vanhempaa väkeä mutta joka on avoin myös muille, ja
  • Askeleita Suomeen –piiri, jossa keskustellaan suomeksi ja venäjäksi.

Aikuisrippikoulun voi Vuosaaren seurakunnassa käydä joko suomeksi tai englanniksi. Soita päivystävälle papille, yhteystiedot löydät alta.

Seurakunnan tiloissa kokoontuvat myös koreankielinen seurakunta Church of Nazarene ja lingalan-, ranskan- ja portugalinkielinen Sion-seurakunta sekä katolilainen neokatekumenaalinen yhteisö.

Päivystävä pappi