29.09. Onneksi olkoon: Mikko, Mika, Mikael, Miika, Miikka, Miska, Miko, Mikaela | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Syksyllä saunotaan! Miesten vuoro on saunailtoja miesten kesken kirkon pihan peräkärrysaunassa

Vuosaaren seurakunta

27.09.2024, 11:03
punainen peräkärrysauna kirkon pihalla

Miesten vuoro – saunailta miesten kesken vertaistuen äärellä

Illan aikana on tarkoitus liikkua ihmisyyden ja hengellisyyden rajapinnassa. Ryhmissä, lauteilla tai ringissä voit saada vertaistukea miehenä olemisen haastaviin kohtiin. Olemalla totta ja läsnä samaan aikaan voi yhteydestä rohkaistua ja nähdä korkeammalta, kenties kauemmas. Löylyjen avulla hidastamme vauhtia omaan tahtiin; annamme lämmön, ruuan ja seuran hoitaa. Näin mieli ja keho voivat pysähtyä elämämme äärelle oppimaan ja ottamaan vastaan toinen toisiltamme.

Kirkon suihkutilat ovat saunojien käytössä peseytymiseen. Suihkuun ei ole esteetöntä kulkua. Mukaan tarvitset uimapuvun ja pyyhkeen, sekä halutessasi saunatossut/hatun/kylpytakin ja vähän käteistä.

Mukaan mahtuu rajallinen määrä miehiä. Varaa siis paikkasi heti, viimeistään saunailtaa edeltävänä keskiviikkona.

Saunailta Vuosaaren kirkolla lauantaina 5.10., 16.11. ja 7.12.

Illoissa mukana vierailijoita, tarkemmat tiedot illasta näet alla olevasta tapahtumasta.

Sauna lämpimänä jo 15.30, ohjelmaa 18 alkaen, ilta päättyy viimeistään 20.30.

Saunaillan hinta 20e. Hinta sisältää saunan ja saunajuoman, iltapalan, ohjelman ja pienryhmät. Maksu mielellään käteisellä.

Ilmoittaudu mukaan: antti-pekka.pesonen@evl.fi, 040 050 5028.

Vuosaaren kirkko, Satamasaarentie 7.