06.05. Onneksi olkoon: Ylermi | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Terveisiä maailmalta! Nimikkolähetit Tuula ja Kimmo Kosonen Pohjois-Thaimaasta vierailulla Vuosaaressa

18.09.2023, 15:14
Nimikkolähetit Tuula ja Kimmo Kosonen Pohjois-Thaimaasta ovat syyskuussa vierailulla Vuosaaressa. Olet mitä lämpimimmin tervetullut kohtaamaan ja kuulemaan kaukaisia kuulumisia!
Lentokoneen ikkunasta otettu kuva, jossa näkyy taivasta ja pilviä. Lisäksi kuvan päällä polaroid kuva, jossa nimikkolähetit Tuula ja Kimmo.

Terveisiä maailmalta!

Pohjois-Thaimaassa Tuula kääntää Raamattua Suomen Lähetysseuran lähettinä ja Kimmo johtaa Yhtyneiden Raamattuseurojen globaalia lukutaitotyötä Suomen Pipliaseuran työntekijänä.

Tervetuloa kuulolle ja kohtaamaan!

Keskiviikkona 20.9.

Katukappeli klo 18, Medialähetyspiiri Näppärät, mukana Tuula Kosonen

Torstaina 21.9.

Vuosaaren kirkko klo 11, yhteinen lounas, mukana Tuula Kosonen