03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Tule iloiseen ja avoimeen perhekerhoon!

Vuosaaren seurakunta

15.08.2023, 10:12 /  päivitetty 06.01.2024, 19:15
Vietetään yhdessä leppoisaa ja iloista aamupäivää.
Sohvalla isä ja kaksi tyttöä

Tule iloiseen ja avoimeen yhteiseen perhekerhoon!

Perhekerhossa ollaan yhdessä ja leikitään oman vanhemman tai muun läheisen seurassa. Pientä ohjattua toimintaa. Tarjolla kahvia, mehua ja pientä purtavaa yhden euron hintaan. Tule viettämään leppoisaa aikaa yhdessä, lapsille leikkiseuraa ja vanhemmille mahdollisuus toisten aikuisten kohtaamiseen ja elämän jakamiseen.

Mitä perhekerhossa sitten tehdään? Siellä loruillaan, leikitään, musisoidaan ja askarrellaan vuodenajan mukaisia juttuja. Joskus laitetaan sormet multaan ja tehdään pienet kevätkylvöt. Herkutellaan kauden herkuilla, kuten vaikka piparkakuilla, laskiaispullilla tai runebergintortuilla. Ollaan kauden juhlapäivien tunnelmissa ja puuhaillaan niiden mukaisia juttuja. Joskus leivotaan taikataikinasta. Puhutaan lampaista ja enkeleistä. Liikutaan ja leikitään. Tule mukaan!

Tulevat perhekerhot näet alla olevasta tapahtumalistauksesta.

Jos listaus on tyhjä, perhekerhot ovat tauolla.