04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Tule vapaaehtoiseksi Vuosaaren seurakuntaan

20.06.2023, 13:09
Vapaaehtoistoiminta antaa paljon! Tule jakamaan ja saamaan onnistumisen kokemuksia, iloa ja merkityksellisiä kohtaamisia.
Tyttö ja koira halaavat onnellisina. Teksti: Iloksi itselle ja toisille, vapaaehtoistoiminta antaa paljon.

Vapaaehtoiseksi Vuosaaren seurakuntaan

Haluaisitko antaa aikaasi ja osaamistasi yhteiseen käyttöön, muiden auttamiseen? Kaipaatko mielekästä tekemistä, josta voit saada iloa ja sekä olla ilona toisille? Kiinnostaisiko sinua esimerkiksi ryhtyä vapaaehtoiseksi ystäväksi juttuseuraa kaipaavalle ikäihmiselle tai tulla mukaan toteuttamaan sunnuntain jumalanpalveluksia, erilaisia tapahtumia tai ruokailuja. Seurakunnassa on tarjolla monenlaisia vapaaehtoistehtäviä. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Vapaaehtoisena toimiminen tuo arkeen mukavaa vaihtelua, antaa mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin ja tehdä asioita yhdessä. Yhteisen tehtävän äärellä kokoontuminen ja toisten auttaminen tuottavat iloa, hyötyä ja hyvää mieltä sekä itselle että muille. Vapaaehtoisena toimit tärkeässä tehtävässä yhteistyössä seurakunnan työntekijöiden kanssa. Saat tehtävään perehdytyksen ja tuen sekä koulutuksen tarpeen mukaan. Voit osallistua toiminaan oman elämäntilanteesi ja mahdollisuuksiesi sekä aikataulujesi mukaan.

Tule sellaisena kuin olet – ota rohkeasti yhteyttä! Jutellaan ja mietitään yhdessä, mikä olisi juuri sinulle sopiva vapaaehtoistehtävä! Lisätietoja: diakoniatyöntekijä Eija Keinänen 09 2340 6541, eija.keinanen@evl.fi.