05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Valon ääni on rentoa musaa ja menevää meininkiä

24.08.2020, 22:27 /  päivitetty 05.01.2023, 18:50
Kirkkaassa valokeilassa seisova nuori. Valo kajastaa katosta. Nuori on sisällä teollisuushallissa jossa on paljon kaikenlaista tavaraa ja rojua ympärillä. Lisäksi logo Valon ääni.

Valon ääni on nuorten kuoro ja bändi, jossa on rentoa musaa ja menevää meininkiä. Säteilevään joukkoomme mahtuu mukaan niin soittajia kuin laulajiakin!

Valon ääni esiintyy seurakunnan konfirmaatioissa ja nuorten messuissa, ja tilauksesta kaikenlaisissa muissakin tilaisuuksissa! Lavakarismaa ja iloa ei tältä joukolta puutu.

Jos olet ripari-ikäinen tai vähän vanhempi ja etsit paikkaa toteuttaa itseäsi musiikillisesti, niin kysy rohkeasti lisää ja tule mukaan! Harjoittelemme Valossa projektiluontoisesti.

Tuo äänesi valoon!

Valon äänen tunnelmista voit lukea lisää täältä.

Valon äänen tulevat kokoontumiset

Seuraavat harjoituskerrat näet alta. Jos listaus on tyhjä, sovittuja uusia harjoituskertoja ei ehkä ole tiedossa. Voit varmistaa tilanteen ottamalla yhteyttä!